15 Kasım 2008 Cumartesi

KARYA'NIN PİJAMA PARTİSİ

Geçen salı günü Karya'nın ilk defa bir arkadaşı bize kalmaya geldi.Tüzün'nün ve benim eşimde ankara dışında olduğu için dedim ki hadi bir akşam bizde kalın ,Duru ve Karya da birbirlerine doysunlar.Plan doğrultusundazları okuldan saat 4 e doğru aldım ,eve geldik ,önce meyve suyu dopingi yaptım onlara ,sonra son sürat oyuna başladılar.Akşam Tüzün işten gelene kadartürlü türlü oyunlar oynadılar ,sonra bilmeceler sorarak birbirlerine akşam yemeği yediler,kolye yaptılar annelerine,kitaplar okundu ,saat 10 gibi anca ikna oldular yatmaya ,inanılmaz tatlılardı..evde 2 çocuk gerçekten çok keyifli oluyormuş onu keşfettim,tabi yaşlarının yakın olması da etken sanırım buna ,e bir de kan çekiyor herhalde çünki akrabalar(kuzen çocukları oluyorlar).Derken saat 1030 gibi çocuklar uyudular,şimdi artık büyüklerin pijama partisi başlayabilirdi..eh ne de olsa hak etmiştik kavgasız gürültüsüz bol aktiviteli bir akşam geçirmiş,çocukların gönlünü yapmıştık.Sonra Nurgül geldi elinde biralar ve kuruyemişle ,kurulduk balkona saat 02 ye kadar anlamadık nasıl geçti vakit.Sabah Tüzün işe gitti ,bizdezlarla kahvaltı ettik ,onlar sonra Diegoyu seyrettiler,nihayetinde okula varışımız saat 11 i bulmuştu.Hepimiz için çok keyifli bir gün olmuştu ,işallah en kısa zaman da tekrarlarız

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Duru ile Karya'nın fotoğraflarını da görmek istiyoruz. lütfen tembellik etmeyelim:)