18 Haziran 2009 Perşembe

KARYA VE KARDEŞİ

Kızım benim nasıl mutlu ,nasıl sevinçli kardeşi olucak diye,hergün mutlaka karnımı sevip kardeşiyle konuşuyor ,onun için bir şeyler yapıp almak istiyor ,anlatılacak gibi değil ,görek lazım halini,bazen bana annecim karnında kardeşim varya ,sen yorulma op yüzden ben herşeyde yardım edicem sana diyor,halbuki şu ana kadar hiç karnımda kardeşini taşıyorum şunu yapamam ,yorulamam gibi şeyler ,babasıda bende söylemedik.Aslında bu durum beni rahatsız ediyor ,çok fazla sorumluluk üstlenmeye çalışıyor.Son bombası dün okul bitiminde herkes evlere dağılırken ,arkadaşı Anıl'ın annesi Nurgül'e dönüp"Nurgül iyi bak Anıl'a "dedi.Mesela arkadaşlarıyla oynarkende fazlasıyla anaç ,bazen annelerin çocuklarında umursamadıkları şeyleri dert ediniyor kendine .Böyle yaşamak çok zor ,bende fazla ince düşünceliydim eskiden,uzun uğraşlar sonucu epeyce törpüledim kendimi.Şimdi aynısı Karya için gerekli,nasıl yapıcaksak artık onu.Belkide sadece bir dönemdir geçer,en iyisi izleyip görmek.

2 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım benim nasıl gidiyor hamilelik.Kaç aylık oldunuz.Cinsiyet ne zaman belli olucak.Karya sanırım küçük anne olacak.Gidişat onu gösteriyor.Fazlasıyla hazırlamış kendini.İstersen bir pedagogla görüşebilirsin bu konuyu.Öpüyorum sizi.

Gülüş dedi ki...

Aman ne güzel! Demek ki karnında bir değil iki yaratıkla yaşayan tek kişi değilim... (bu senaryonun 30 haftalık versiyonu, göbek üstünde parazit halinde yaşayan bir varlık oluyor da... şayet çocuk haa okula gitmiyorsa)