24 Ağustos 2009 Pazartesi

KARYA VE ÖMER:KARDEŞ CEPHESİNDEN SON HABERLER

Benim inanılmaz şevkatli ,ince düşünceli ,kardeşini şimdiden çok benimsemiş kızım,geçen gün bir laf etti ki hem güldüm hem düşündüm.Olay aynen şöyle vuku buldu,ailece dışarı çıkıcaz ,herkes ayakkabılarını giymeye çalışıyor ,fakat ben büyüyen karnım sebebiyle bağcıklarımı bağlıyamıyorum,eşime rica ettim bağlaması için ,bunu duyan Karya 'da eksik kalmayıp oda ayaklarını kaldırdı babası giydirsin diye ,önümde giydirilmesi gereken 4 ayak ve ayakkabı gören Dalca biraz öfleyip ayakkabıları giydirip aşağı indi.Babası kapıdan çıkınca Karya "merak etme annecim Ömer doğunca herşeyi ona öğretiriz bütün işlerimizi ona yaptırırız dedi"

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Anladığım kadarıyla kızlar, erkek yaşıtlarına göre çok daha "cin" oluyorlar (en nazik tabirle "cin" diyorum...)

Bu blog bana çok eğlenceli geldi, haliyle, ikinciyi bekleyen bir başka anneyle paralel olarak gelişmeleri değerlendirebiliyorum :))

Bu arada, hiç merak etmeyin, aynı aşırı yorgunluklar, eğilme kalkmada zorlukla bende de var. Yani zamanlı gidiyoruz...