17 Şubat 2009 Salı

BİR AN ÖNCE YAPILACAKLAR

Her gün ev kreş arası eskişehir yolunda 42 km araba kullanıyorum ama bu kadar yol yapmanın önemini geçen hafta otobüs sağ aynama çarpana kadar anlamamıştım.Neyse ki ucuz atlattık ,gene de epey bir sıkıntıya sebep oldu benim için.Fakat aradan 1-2 saat geçince bir anda şimşekler çaktı beynimde "ya ciddi bir şey olsaydı ,ya acil bir durum olsaydı ve Karya arabadan çıkmak durumunda olsaydı,ya ben kendimde olmasaydım...vs vs vs "Tüm bu doğmamış çocuğa don biçme hesapları beni tek bir noktaya götürdü :Karya araba koltuğunun emniyet kemerini açamıyor.Aslında ne kadar atlanan bir detay ,önemsiz gibi görünüp çok önemli olan.Tabi hemen bu işe el atmaya karar verdim.Tüme varım şeklinde bu olayın sonucunda yapılacaklar:
1-emniyet kemeri açma çalışmaları
2-ev adresi öğretilecek(gerçi biliyor ama her seferinde oturduğumuz sitenin adını unutuyor)
3-telefon numarası(tercihen benim cep numaram)
Hadi bize kolay gelsin..

1 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Yasemincim.geçmiş olsun canım.Allah büyük kazalardan korusun.