23 Şubat 2009 Pazartesi

HAFTASONU MACERALARI

Karya ve Duru
1.5 sene önce


Genellikle haftasonlarım Karyacığımın sosyal hayatını pekiştirmekle geçiyor,mesela bu bu cmt,pazar.Cumartesi sabahına muhteşem bir karla uyandık ,oturduğumuz site çok güzel yeşillik ,ve ağaçlarla dolu,adeta küçük bir orman ,tabi kar yağınca manzarasıda süper oluyor ,kahvaltımızı yaptık ,derken Arhanın annesi ilknur aradı "hadi kızakları alıp çocukları çıkaralım "diye ,bizde hazırlandık hop attık kendimizi dışarı.Ben hava epey soğuktur diye tahmin ederken ,inanılmaz yumuşaktı hava ,bizimkiler başladılar oynamaya ,bir keyif bir keyif...derken elinde havuçla koşa koşa Anıl geldi(çete tamamlandı böylece)yuvarlandılar,kardan adam yapmaya çalıştılar ,kızak kaydılar,böylece 1.5 saat geçti,evimize geldik dinlenelim diye.Karya ya yemeğini yedirdim cumburlop yatağa öğlen uykusuna.1 saat kadar uyudu ,kalktık hazırlandık ,akşama halası damlaya davetliydik ,kuzeni Durularla birlikte .7 gibi gittik(aman maçı kaçırmayalım!!)Derken kızımın Durusu geldik ,iki çılgın kız kim tutar sizi!!Zaten kimse tutamadı gece saat 1 e kadar nonstop oynadılar ,süperdiler ,hiç bir anlaşmazlık ,paylaşamama ağlama yoktu ,sonra düşündümde 2 bayan 5 saat birarada olsa mutlaka anlaşamadıkları ,fikir ayrılığına düştükleri bir şeyler olur,ama bizim kızlar maşallah hiç bir sıkıntı yaşamadılar ,yaşadılarsada (ki bu daha takdire şayan)hiç bize aksettirmeden çözdüler kendi aralarında .Eve ancak 1.30 da gelebildik ,Karya ve eşim yatağa bense lost seyremek için laptopun başına ,ve ancak 3 te yatabildim,içimden şöyle düşündüm canım kızım çok yoruldu yarın 10 da ancak kalkar ,bende biraz uyumuş olurum diye,ama süpriz saat 8.30 da ayaktaydı,fakat benim ayakta durucak halim yoktu.Karyaya kahvaltısını hazırladım,diego çizgifilmini açtım gidip bir yarım saat daha uyudum.Kalkınca ev ahalisi tekrar kahvaltıya oturduk ,sonra ne yapsak diye düşünürken başladı telefonlar gelmeye ,acil bir program yapıldı ,evet sinemaya gidiyorduk(niko ya gittik ,ve pek de başarılı bulmadım ,korkutucu öğeler vardı,ayrıca gene aklıma takıldı ,niye bütün kötü kahramanları çirkin olarak çizerler gösterirler filmlerde ve kitaplarda?)Annelerden ben ,Nuran,Tüzün,Gökçe ,çocuklardan Karya,Can,Duru,Eren,Nehir.Çıkışta yemek yedirdik çocuklara ve eve geldiğimizde 4 olmuştu saat ,sonra banyo yemek oyun uyku.Böylece geçti bir haftasonu,sabah Karya 9da ancak kalkabildi(bu arada cuma geceside dışardaydık ,o akşamda epey bir oynayıp yoruldu)Kısa bir süre sonra Karyanın gelişimi açısında bir takım faliyetlere yönlendirmeyi düşünüyoruz,müzik ,yaratıcı drama veya yüzme olabilir,2-3 haftada bir de arkadaşının mutlaka doğumgünü oluyor,sinema ,tiyatro ,park derken bütün haftasonu iyice dolucak ,esas bu yoğunluğunu 2 çocuğu olanlar nasıl idare ediyor dimi ,herşey çarpı 2,zor oluyordur yetişmek.

1 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Yasemincim okurken yoruldum vallahi.Ne kadar yoğun bir haftasonu geçirmişsiniz.Birde gece geç yatmalar sabah erken kalkmalar.Sende lost'çusun demek.Bayılıyorum o diziye.Aklımın almadığı şeyler var ama izlemekten vazgeçemiyorum.Hangi uyuzun aklına gelmiş bu filmi çekmek de bizi böyle bağımlı yapmış:)))