13 Mart 2009 Cuma

BİZ NELER YAPTIK

2 haftadır günlerimiz epey dolu geçiyor,annemlerin İzmir'e gitme sebebiyle ,köpeğimiz bir süreliğine bize taşındı.Hafta içi Karya'nın arkadaş buluşmaları devam etti ,hafta sonu gene çeşitli etkinlikler yaptık tabi ki gene Karya'ya yönelik.Fakat beni yoran şey sabah ve akşam köpeğimiz simon u gezdirmek oldu,her sabah 7 gibi uyanıyorum ,730 da köpeği gezmeye çıkarıyorum ,745 gibi geliyorum simonu yıkıyıp ev ahalisinin kahvaltısını hazırlıyorum,vel hasıl saat 920 gibi durmaksızın koşuşturduktan sonra ancak kendimizi sokağa atıyoruz okula gitmek için.Gerçi köpeğimiz çok uysal ,kendini sevdirir ,en çok da sevilmeye bayılır ama genede Karyanın hızını alamayıp kucağına almaya çalışması,sarılacam diye hayvancağızı kafakola alması,simon u bunaltmıyor değil tabii.Geçen sene yazın kendi kendine gezdirebilmeye başlamıştı simonu,aslında kolay bir şey de değildi kendi 14 kilo ,köpek 6 kilo,simon yolda enteresan bir şey gördümü başlıyordu koşmaya ,Karya'da biraz düşe kalka öğrendi köpek gezdirmeyi ve zaptetmeyi,şimdi süper akşam gezmesine beraber çıkyoruz(hava soğuk ve yağmurluysa Karya arkadaşı Anıl a gidiyor)Karya ve simon önde ben arkalarında geziyoruz 10-15 dk,aslında iyi de oluyor temiz hava alıyoruz ,haat 3 akşam önce Arhan ve annesi İlknurla parkta buluştuk ,çocuklar temiz havada güzelce oynadılar,biraz da yağmur yağıyordu ama hepimizin çok hoşuna gitti.

Hiç yorum yok: