18 Aralık 2009 Cuma

KIRKIMIZ ÇIKTI

Oğluşunda benimde kırkımız çıktı bu hafta.Gerçi ben hiç lohusalık yaşamadım gene,tabi isteyerek.Halbuki bu sefer çok niyetlenmiştim ,kırkım çıkana kadar yataktan dışarı çıkmıcam diye ama ne yapıyım ruhuma uygun değil sevmiyorum hasta gibi yatmayı.Hal böyle olunca hastaneden geldiğim günden beri ayaktaydım ,iyiyki de öyle yapmışım,çünki evin hızına ayak uydurmak daha kolay oldu.Gelelim ev halkının durumuna...Kızım bugün nihayetinde sosyal hayata karıştı,arkadaşı Elif in doğumgününe gittik ,çok güzel geçti,canım kızım nasıl özlemiş arkadaşlarını,nasıl bir hevesle bekledi doğumgününü.Bende tabi çok özlemişim arkadaşlarımı,uzun zaman sonra oturup iki lafın belini kırdık.Oğlana gelince ,salı günü kısmetse sünnet ettiriyoruz.Aslında doğumdan hemen sonra düşünüyorduk ama dr.lar pek sıcak bakmıyorlar,bizde bir ay geçsin öyle yaptıralım dedik o zaman.Bakalım nasıl olucak..

Hiç yorum yok: