30 Ekim 2008 Perşembe

ŞİMDİ OKULLU OLDUK

Epey uzun süre kreş araştırdım ,kendime göre kriterlerim vardı,mesela içinde merdiven olmasın ,yola yakın olmasın ,televizyon sinema salonu falan olasın ,yemekler orada yapılsın ve bunun gibi birsürü detay.Sonunda aklıma yatan bir yer buldum.Başladık ,başladık diyorum çünki tam 1 ay bende Karya'yla gidip geldim kreşe.İlk önce 3 yarım gün başladı ama alışana kadar hergün yarım gün gelmemiz istendi ,ilk 2 hafta okulun içinde sonrasında okulun bahçesinde bekledim.Bu alıştırma süreci biraz sancılıydı ,2-3 günde Karya adapte oldu ama eve gelince çok sıkıntılanıyordu,buna anneden intikam almak diyorlar,yuvada çok keyifli vakit geçiriyor fakat genede benim de orda olmamı istediğinden beni görünce huysuzluk yapıyordu.Neyse ki bu durumu da kısa sürede atlattık.Şimdi çok mutlu haftada 5 gün 9:30-16:30 kreşte.

Hiç yorum yok: